Repair Iconia Tab Acer Screen

Repair Iconia Tab Acer Screen


Ciri-ciri Iconia Tab Acer A500

Tablet Iconia Tab Acer A500 ini adalah berasaskan Android 3.0 Honeycomb. Ianya mempunyai cip pemprosesan 1GHz Tegra 2 dwi-teras dan kapasiti RAM 1GB. Selain itu, Iconia Tab A500 ini juga mempunyai kapasiti simpanan data 32-64 GB. Skrinnya bersaiz 10.1" serta kamera belakang 2 megapixel dan juga kamera hadapan 5 megapixel.



Skrin retak

Baru-baru ni kami ada menerima tablet Iconia Tab Acer. Skrinnya retak habis..dan ada juga yang hampir nak hancur di sebelah sisi skrin. seram jugak la dibuatnya...nak pegang pun risau sebab takut pecah terus skrinnya..Tapi nasib baik tuan punya tab acer ni berjumpa dengan pakar skrin yang betul.

Penyelesaian

Siapa lagi pakar skrin kalau bukan Ok Computer Solution..So tuan punya tab ini telah pun berjumpa dengan kami untuk menyelesaikan masalah skrin tabnya..Dengan besar hatinya, kami pun membantu menyelesaikan masalah skrin tab acer ini.




artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair acer iconia tab, acer iconia tab, acer iconia tab a500, acer tab, iconia tab, repair screen, repair screen acer, acer iconia, acer notebook, acer aspire one, acer laptop, ok computer solution, iconia tab a500

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment